Rabu, 15 April 2009

Rp300,000 , pilihan UMUM helah pimpinan

Suara keramat Rakyat Desa dihianati pimpinan..!!!!!!!

Apa matlamat
DPR dan kemana arah tujuh kepimpinan baru? apakah releven Nya, pimpinan sekarang pada masyarakat? politik sekarang sama dengan supir Boss yang hanya mengikut telunjuk, tapi tidak mempunyai pengalaman, pamandu taksi lagi berkaliver....bigilah pencaturan politik lembu dicucuk hidung tiada matlamat dan perancangan utk Masyarakat Desa yang ingin perubahan dari kepimpinan DPR baru, selama ini DPR sebelum ini hanya memamfaatkan Rayat untuk mendapatkan kedudukan dan kekayaan!!

saya nyatakan disini DPR terdahulu hinggi pilihan umun 09 kapung kami atau tapat lain langsung tiada perubahan, jadi saya ingin bertanya pada DPR yang akan mengambil alih kepimpinan, saya ingin tahu mini pelan DPR baru untuk Desa kami khasNya Masalembu yang jauhketinggalan dari Desa-Desa lain.

TidAK KETINGGalan Pimpinan tertinggi yang langsung tidak perna mengambil tahu rintihan Masyarakat Desa. jadi dimana keperihatinan yg kononNya pemimpimpin perihatin?

Rp 300,000 untuk masyarakat miskin konon, kenapa masa pilihan UMUM sahaja? apakah Rakyat miskin makan limatahun sekali?

Pelik sungguh politik atasan yang diamalkan sedemian rupa, ini semua pembohongan politik pimpinan terggi yang memperbodoh Masyarak!!

Sedangkan masyarakat perlukan kemakmuran dan pekerjaan bukab 5th sekali itu pun ada tuan peribadi, atau kepentingn diri APA MATLAMAT POLITIK ATASaN sedemikian iNi? YANG PASTI DARI Politik Kades hingga atasan tidak bertanggung jawab dan tidak becus, ini jelas pemberian wang masa pilihan UMUM (pemilu) jelas membohongi Masyarakat....!!!!


sEKIAN,
k. MANCER RORING.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar