Minggu, 26 April 2009

Pendekatan,dan muslihat Ibu Mano Model tersuhur......

Apakah yg dinamakan pendekatan antara kedua Negara amat mengecewakan sebelah pihak, apa tidakNya? satu ketika dulu dua remaja lari kesembawa mereka mendapat tentangan dari pihak keluarga wanita walau cukup umur, mereka berkahwin cara yang shah tapi bapa perempuan datang memisahkan dan dinafikan pernikahanNya walau sah. camana dengan mudel Manuhara, walau jelas dibawa umur mengikut hukum-hakam Malaysia tidal pertikai kenapa? malah mereka langsung senyap tidak berkokok dari pada kedua-dua pemerintah, lain dengan lelaki sembawa hingga jadi pertengkaran dan tumbuktampar dan perkahwinanNya dinafikan dan terus dipisahkan hingga ke har ini, lain dengan Manohara, kedua-dua pemerintah mengahalkan.

Kenapa mano di dibiarkan begitu sahaja? Kalau betul Ibu kepada Manu mencari pablisiti murahan atau memfitna dan memburuk-burukan perkahwinananakNya mengapa setelah wisma Putra capurtangan dibenarkan masuk, apakah yang berluku sebenarNya.

Sipakah yang perlu dipersalahkan Midia Indonesia? atau Malysia yang pasti Mano 16th keluar dari rumah keluargaNya. dan apa tindakan undang-undang setelah sekian lama di guna pakai pada lelaki sembawa orang lain tempat dilaralang kerana tidak cukup Umur, dan lain lagi yang ditohmakan kepada Rayat Indonesia yang amat memilukan punjuaga tidak ketinggalan, anilah nasib kebanyakan Rayakyat Indonesia.

Sekian

Khan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar